Sunday, August 15, 2010

semakin bertambah

ok cik B tau kan ak dah ader anak buah(bangge kan...)
hahahaha
entry kali nie aku nk cerita semua pasal anak2 buah ku....
*walaupun bukan anak abg ak..... sedara pun adik beradik gak
hahahahaha
ok anak sedara pertama aku


name dia QISTINA DAYANA
dia anak kepada akak sedara aku kak yanie....
n kak yanie nie anak susuan mama....
so blh dikate kan dia akk ak la.....
then lepas dia keluar lah ahmad ku sayang....



hahaha name dia AHMAD IMAN ISKANDAR
dia pulak anak kepada akk sedara aku , kak ngah....
ak dulu mase kecik2 duduk umah mak kak ngah nie....
so kak ngah nie akk aku gak......(x kira... nk gak)
hahahaha
ok next is adik kepada qistina dayana


that is QISTINA ARIYANA
sekarang nie qistina ariyana nie je pompuan dlm geng2 nie....
hehehehe mmg kene bulilah....
next the one and only 'bdk serawak'


nama dia AZIM MUQRY BASRIE
azim nie anak kepada dede.....
dede nie adik kepade kak ngah.....
hehehehe
selang 10 hari *n bdk kecik nie lahir 2 minggu awal.is normal ok....
name dia jeng...jeng....jeng....




UMAR ILHAM MAJID
umar nie anak kepada kak long....
iaitu kak ipar k.ngah n dede.....
hahahaha paham x?
kalu paham bagus.....

No comments:

Post a Comment