Sunday, August 15, 2010

kurang rajin...

sebelum kelas bel tadi .... ak dh pasang angan2 dah nk wat blog biler balik....
tapi bile abis je kelas bel aku terus hilang angan2 2 ......
ak rase mcm down :'( pun ader gak......
ok kepade sape2(ader ke org bace blog ak...) yg entry ak sebelum nie....
ak ader lah tulis yg menyebabkan hati kecik seseorg ni terguris.....
n ak ader jugak buat entry mintak maaf kat dia......
n tadi aku mintak maaf secare live kat dia.......
ak bukan ape ak rase x senang duduk la... rase bersalah.....
ish2.... biler pikir balik susah lah wat blog* yg tmpt aku nk luah kan semua.....
biler jadi mcm nie..... terase sume..... mybe dia x terase... aku lebih2.....
hahaha tah lah......
yg pasti nye aku terase terkongkong di dlm dunia aku sendiri......
ak perlu ingt kan hati org di tmpt aku nk luah kan semua ......
so conclusion dia x sumelah aku boleh luah kan....??? ermmmm
aper patut aku wat ye..... hahahaha
* benda nie wat aku kurang nk bloging kat cik B.....

No comments:

Post a Comment