Wednesday, January 5, 2011

the war has begin.... part1

salam 1 malaysia...!!!
hahaha tibe2 kasi salam semua en...( ni azam tahun baru nie..)
hari ni aku nak cerita sikit pasal kelas sem nie.....
amat menarik.... tapi mmg penat gile sem nie...
baru mula dah dapat rase..... hahaha
aku kate menari sebab jadual aku kali ni ahad x ada kelas......
ok2 mybe budak kl ke ap ker..... "mesti kate ek elah ahad ak pun cuti..."
hahahaha ak orang ganu kito ok....!!!! hahahaha so ahad ade kelas ok!!
fine terus kepada cerita balik.....
sem nie aku ambik 5 subjek....
  1. Malaysian economy
  2. business communication
  3. law
  4. finance
  5. marketing...
pastu sem ni jugak aku kene buat dinner untuk kelab course aku.....
wahhhhh.... mybe korang kate ok la.....kan kan??
hahaha.... bukan 2 je ok.....

ok sambung jap lagi ehhh... nk g mkn....
hahahaha btw nk g meeting invest lagi nie... hahahaha

No comments:

Post a Comment