Wednesday, October 27, 2010

tukar selipar baru

kes nie aku lmbt sikit bgtau coz exam kan...
hari nie baru boleh on9 sebab baru abis exam tadi.....
kejadian dia belaku 2 hari sebelum exam... ko bayang kan 2 hari sebelum...
hahahaha aku baru lepas keluar dari bilik air....
btw aku punya bilik kan ground floor.... so kalu hujan sume mmg banjir la lantai 2.....
so nk dijadi kan cerita lepas kuar bilik air.... aku dgn muka selamba smbil nyanyi
hujan turun bagaikan mutiara .... BOOOP aku mcm wat kuak lentang......
tibe2 kepala aku berpinar.... aku pening kepala......
sedar2 je aku baling kat lantai.... mmg cemas gle la....
coz kepala aku sakit sgt mase 2...... aku tunduk nk ambik aper tah...
x ingt tp mase tunduk 2 tuhan je tau.... mcm nk terkeluar mata aku.....
menangis gak la mase 2... aku dah pikir dah... x leh ambik final nie...
pelajaran sume dah ilang.....hahahaha(alasan)
skrg nie sume dah 0k..... besok 2 aku pg klinik.....
doktor kate ok....
keadaan sekarang aku rase sihat tp lebam kat belakang 2 x surut2 lagi....
sakit kat siti... kadang2 sakit kat depan sikit..... bahaya gak kalu terhantuk kepala nie....
so hati2 k.......
p/s: kene tukar selipar baru nie....... :)

No comments:

Post a Comment