Tuesday, October 5, 2010

hidup mcm roda

pada malam "rabun" nie.....
ak nak cite/nasihat/kasi warning sume la..... hehe
sambil2 nak buat assingment CTU tibe2 aku ternampak BLOGGER
aku cube ingat berapa lame dah aku x cube blogging.....
then aku start la nak kecoh2 nak blogging....
so cik B mlm nie aku nk citer pasal hidup kita nie macam roda je......
kejap kita dekat atas kejap lagi kita dekat bawah.....
memang kita rase bila kita kat atas kita gembira...
tapi jangan lupa kita akan ke bawah juga.....
n mcm mana tupai 2 melompat akan jatuh jugak.....
dgn kata lain macam maner nk sorok ke ape ke akan
KETAHUI jugak.....
so what goes around comes around......
aper yang dah buat ...... akan kene balik.....
so moral dia... kalau x ade kerja 2 jangan nak menagena kan orang je......
buat kerja lain lagi bgus ok......

No comments:

Post a Comment