Friday, August 20, 2010

pnt...

pnt nye.....
tp best buke pose ramai2......go la jali.....hahaha
ok ak cite aper jadi pade hari buke pose 2.....hehehe
1st aku kene kejut gan fahmi, dia suruh dtg sardin....
ok dln kul 11 aku dtg sardin, kerje pertama aku kupas bwg putih...
hehehe byk tauk.......
then mas gan eya dtg..... mas potong bawang.... eya potong halia....
ok lepas aku abis kupas bwg putih 1 MANGKUK hahaha
ak pg tolong eya lak.... then lepas kitaorg siap kitaorg potong carrot lak.....
ya Allah,... caroot susah gile nk potong gan pisau tumpul....
tapi bile budak junior dtg je.. aku gan eya kasi dia yg buat.....
hahahaha
then ak pg goreng ikan lak....
ak bersame2 syahir,eya,khan n junior sorang....
hehehe best... tapi byk kali kena minyak panas.....
then tlg hias mknan, tlg hidang, then tolong jali ambik barang....
hahahaha byk la.....
tp last2 lambat buke.....
hahaha
dh buke baru kitaorg smpi...
hahaahaha

No comments:

Post a Comment