Sunday, March 20, 2011

update**

salam satu malaysia... :)
wahhh lame nye x tulis kan blog nie....
tp en kalu perasan 2 mmg ayat into ak....
hahaha mesti " blog ni dah berabuk la..." " lame sudah x tulis kat cik B la" hahaha
ok aku tulis nie pun nak update diri je..... hahaha
aku punye dinner dah lepas.... syuk punya trip pun dah lepas....
tinggal umar vardillo je.....
aku ingat lagi senior2 aku dulu pernah cakap yg part 4 n 5 la yang paling penat sekali....
dulu aku siap gelak2 je... hahaha ye la diorgkate penat tp dekan gak.....
tp bile aku betol2 part 4 haaaaa AMBIK.... mmg penat......
mcm nak gile dah....... dengan homework lagi, dgn handle kelab lg, dgn handle perangai budak2 lg....
hahaha mmg mencabar la..... terBAIK dari ladang
tp kan bile pikir2 balik kejap je mase berlalu kan...
dulu ak ingt lagi 1st time aku datang dungun dengan sakai nye.....
baju kurung biru aku ingt lagi... bile family anta aku... bile diaorg balik merebeh-rebeh nangis
hahahaha yang aku perasan adh hampir2 dua tahun aku belajar kat dungun nie...
and banyak gak yang dah berubah..... ak rase ak dah lebih matang...
hahaha rasenye la.... tah mcm x sangka lak dah 2 thun.....


BEFORE
NOW


HAHAHAHAHA !!!!




2 comments: