Tuesday, February 8, 2011

baru kurang, tambah lain pulak....

salam 1 malaysia.... hahaha
sekarang pukul 1.12 am persamaan 9.2.2011
bukan ape... ak saje tulis pukul berapa semua sebab ak still x percaya ape yang ak rase sekarang....
mcm nie cerita dia....tadi agm l'investesseur .....
then ak dengan jepa bentang la semua pasal dinner....
nak tau x sem nie kitaorg punya dinner dkt
tempat : PERMAI INN.....
tarikh : 11.4.2011
tema : WILLY WONKA.....

hahaha pelik enn tema... tapi best.... coz tema dia lain daripada yang lain.....
coz tema dia ikot warna tau.... warna yang bright2..... so cantik nnt....
nmpk terang je semua....
ok sambung cerita.... aku still x percaya yang aku sekarang PRESIDENT
ok pelik kannn... aku president l'investesseur...... first perempuan jadi ok.....
ya Allah... byk gile beban 2....... leh jd gile ak.....
dah la baru sangat nak letak jawatan dari JPK redang....
tup tup ambik ko..... dapat president lak..... SETEPEK.....
hahaha x pe aku akan cube wat baik2......
bertanggungjawap terhadap semua....
doa2 kan aku untuk bleh wat keje nie eh.....
aku nak sangat naik kan name investment nie....
walau pun kita sikit.... tp aku nak gak org kenal kita semua...
n aku nak semua jgn pandang rendah kat perempuan.....
ok itu sahaja nak tulis hehehe
sekian terima kasih....


No comments:

Post a Comment